Vandaag gaan wij het museum Naturalis bezoeken. Naturalis is het onderzoeksinstituut op het gebied van biodiversiteit. Onze wetenschappers zetten zich in voor het beschrijven en behouden van biodiversiteit. Er zijn ook opgezette zoogdieren en vogels te zien. Vooraf gaan wij koffie drinken bij de Bruine Boon. Daarna nemen wij het ov naar het museum.
www.naturalis.nl
Onderstaande velden bevatten gecodeerde informatie. Bekijk de activiteit op de website om alle informatie te zien.
Wandeltempo: C33-12-12-10
Maximum aantal deelnemers: C92-93
Minimum aantal deelnemers: C89
Organisator: C37-8-3-31-4-8-25-25-8
Mobiele nummer op de dag zelf: C93-91-94-93-88-91-90-84-84-89
Uiterste aanmelddatum: C95-93-95-91-64-93-91-64-95-90
Waar ontmoeten we elkaar: C62-25-12-25-4-2-3-77-33-8-4-9-8-3-77-15-4-7-77-9-8-77-37-8-0-12
Meenemen: null
Kosten: C92-85-77-8-24-31-2-77-0-7-6-77-10-31-12-25-4-30
Status: Gaat door
Gesloten voor nieuwe aanmeldingen: false
Reacties
Ivm hitte loop ik liever niet . Wij drinken koffie in het museum
Er is ook nog een Rexperience. Kosten €2
Tijd 13.30 of andere tijd. Evt gelijk met ticket boeken. Plaatsen zijn beperkt.
https://www.naturalis.nl/museum/museumzalen/rexperience
Hoi Henriette. Ik ga morgen nog even met een bootje dus kom direct naar de bruine boon.
Erol wij gaan met de nus naar naturalod wij gaan dR KOFFIE drinke
Oké is goed. Wij komen ongeveer tegelijkertijd met jullie aan.
Naturalis ligt toch vlakbij het station? Ik heb nu een tijdslot geboekt om 1300 uur omdat er stond dat we eerst naar de bruine boon zouden gaan. Het zal wel niet zo veel uitmaken denk ik. Ik heb spontaan besloten om mee te gaan met de rondvaart, dus ik kom ook rechtstreeks naar Naturalis.
Prima diana
Wat leuk!